ممنون آرمین جان
من میخاستم این عکس رو بذارم که شما گذاشتی
واقعآ یه تکنولوژی خفنه
جی 900 یه اسمارت فون محشره
ممنون آرمین جان
من میخاستم این عکس رو بذارم که شما گذاشتی
واقعآ یه تکنولوژی خفنه
جی 900 یه اسمارت فون محشره
Sony Ericsson Is My Life
Armin-N (26-02-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks