سلام
این گوشی که صفحه ی نمایشگرش 3d هست می خواستم ببینم دوربینشم همین طوره یا نه؟ آخه نمیشه که S2 8 مگاپیکسل باشه s3 هم 8 میگم شاید دو تا 8 داره درسته؟
در حال حاضر خودم s2 دارم تنها چیزی که نداره 3d اگه s3 سه بعدی باشه واقعا دیگه چیزی کم نداره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید