درود.
من به شخصه مشکی رو بیشتر پسند میکنم.
حالا سوالی که پیش میاد اینه که ریزولوشن Galaxy SII I9100 معمولی چیه؟ و زاویه دیدش؟
کاربر شهرسختافزار
P A R H A M (10-12-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks