درسته
اما سونی اریکسون تو گوشیهاش (البته اونایی که از سری c هستن یا k و یا تخصصی رو دوربینش کار میشه) از تکنولوژی سایبرشات و سنسورهای خاص استفاده میکنه تا کیفیت تصویر بالا بره
کیفیت تصویر هم ربط مستقیم با نوع و سایز سنسور داره که البته هیچ شرکتی نمیاد بگه سنسور گوشیش در چه ابعادیه
الان سامسونگ گوشی 8 مگاپیکسلی داده بیرون
کیفیت فیلم برداریش hd هست
فکر کن
hd






پاسخ با نقل قول

Bookmarks