سلام
گوشی خشکلی هست
ولی حیف که امکاناتش پایینه
اگه دقت کنید از نامگذاری سونی اریکسون توش استفاده شده
به نظر منم زیر 100 تومن هست (قیمتش 90 دلاره)
سلام
گوشی خشکلی هست
ولی حیف که امکاناتش پایینه
اگه دقت کنید از نامگذاری سونی اریکسون توش استفاده شده
به نظر منم زیر 100 تومن هست (قیمتش 90 دلاره)
Sony Ericsson Is My Life
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks