خوب 95 چند وقت پیش که 700 تومن بود البته این قیمت ماله سایته جی اس ام هست .
خوب 95 در عوض مموری میخوره ، میتونی هر مموری که خواستی بزاری ، ولی اون دیگه قابل ارتقا نیست
کاربر شهرسختافزار
خوب 95 چند وقت پیش که 700 تومن بود البته این قیمت ماله سایته جی اس ام هست .
خوب 95 در عوض مموری میخوره ، میتونی هر مموری که خواستی بزاری ، ولی اون دیگه قابل ارتقا نیست
اخه مگه شما بیشتر از 8 گیگ استفاده میکنی ؟؟؟ یعنی اگه بخای میتونی رو ن95 یه مموریه 8 گیگ بندازی که به قول شما قابل ارتقا ه ؟؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط staywithme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی به نظر من قیمت اصلیه و960 نباید بالای 600 باشه
خیلی گوشیه خوبیه من بین این و ن95 شک داشتم که بازم مثله همیشه سونی برنده میشه و این بار هم نوکیا نمیگیرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M A H R A D (17-08-07), Mehdi_Full (17-08-07), X Ray (18-08-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks