عزیزم قیمتاشون هم با هم یکی نیست
تازه این خیلی از اون قشنگ تره
مموریش هم 8 گیگ هست
کاربر شهرسختافزار
عزیزم قیمتاشون هم با هم یکی نیست
تازه این خیلی از اون قشنگ تره
مموریش هم 8 گیگ هست
کاربر شهرسختافزار
قیمت داری ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MKH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو خوشگلی که همچین هم با هم تفاوت ندارن رو به کیفیت و امکانات ترجیح میدی ؟
وقتی مموری نمیخوره انتظار داری کمتر از این داشته باشه ؟
این گوشی مثلا قرار بوده رقیبه iphone اپل باشه
کاربر شهرسختافزار
اگه بیاد قیمتش زیر 900 هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط staywithme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مموری هم 8 گیگ داره دیگه هم نیاز نداره تازه آخه بیش از 8 گیگ کسی نیاز نداره.
ولی خداییش به نظر من این خوشگل تره.
البته 100 درصد امکانات N95 بهتره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks