من شنیدم D855 بهتره...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دلیلی واسه این انتخاب دارید؟
من شنیدم D855 بهتره...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دلیلی واسه این انتخاب دارید؟
D855 که برای اروپاس ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط سیدرضا بازیار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D852 برای کاناداس ... و کلا توی نسخه هایی که سفارشی میکنن برای کشور یا قاره ها, نسخه های سفارشی شده برای امریکا بهتره
ngmsshd (26-07-15), سیدرضا بازیار (26-07-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks