من در طول عمرم یادم نمیاد چیزی قیمتش کاهش پیدا کرده باشه . همیشه قیمتها رو به بالاست پس هر چه زودتر بخری بهتره چون بدون شک در آینده قیمت کالای مورد نظرت بیشتر و بیشتر خواهد شد .با نگاهی به گذشته و قیمت کالا در ایران به سادگی میتوان متوجه موضوع شد . دو سال پیش سیستمی خریدم 14 میلیون الان بیشتر از 35 میلیون . اون زمان هم مدام زمزمه بود که ارزان میشه ، دلار پایین میاد ، بهار میشه ، خر جفتک میزنه ، کمپزه شیرین میشه ، ننه آدم عروس میشه و . . . اما در عمل و واقعیت هیچکدام اتفاق نیفتاد . فقط گرانی روز افزون .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط keyone72 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks