داداش من یه لومیا 532 گرفتم 150 تومن ویندوز 10 همه چیم باز میکنه لنگ نمیمونی بگردی راحت با 200 تومن پیدا میکنی
بزرگوار لطفاً بفرمایید ساخت کجاست، کیفیت صفحه، صدا، مکالمه و .... نسبت به اندروید چطوره

آیا از فارسی به طور کامل پشتیبانی میکنه و از نظر برنامه های فارسی و انگلیسی مشکلی یا

کمبودی نداره؟

عملکرد این گوشی از لحاظ آنتن دهی و نگهداری شارژ چطور هست؟

با گارنتی تهیه کردید یا بدون گارانتی و از کدام فروشگاه؟