ولي من بازهم ميگم G810 بهتره !!!! از هر نظر !!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
W960
G900
کاربر شهرسختافزار
ولي من بازهم ميگم G810 بهتره !!!! از هر نظر !!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Armin-N (17-09-08), Emperatour (18-09-08)
کاربر شهرسختافزار
ممنون مهدی جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فعلا گویا افتاده تو کم شدن قیمت
420 شده بود
بعد 2-3 روزشده 410
تا آخر ماه رمضون صبر میکنم
بعد چه قیمتش ارزون شده باشه چه نه میگیرم
حتما گرفتم یه تاپیک میزنم
و ممکنه واسه آپدیت هم مزاحمتون بشم دوباره
بازم ممنون
ممنون داداشیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هرکس نظری داره
نظر شما هم کاملا واسهمن محترمه
g810 چیزی که داره و آدمو وسوسه میکنه GPS هست
اما خوببه دل من ننشسته
مرسی که پیشنهادت روگفتی
فدات
murizaki_2000 (17-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks