با سلام.دوستان عزیز تا قیمت 450 هزار تومان شما چه مدل گوشی را برای خرید پیشنهاد می کنید؟

الان گوشی هواوی G610 بدون گارانتی حدود 430 هزار تومان در شهر ما وهمچنین در تهران می فروشند..آیا به نظر شما این مدل از نظر سخت افزار وکیفیت ساخت وامکانات و کم بودن مشکلات خوب است بخرم یا نه؟؟
به جز این مدل شما چه مدلی پیشنهاد می کنید؟؟