در مورد اچ پی من بعید میدونم 200 باشه. فکنم 370 80 باشه. دو سه تا اشکال بزرگ هم داره. سیپیو کمی ضغیف که بدرد کارهای عادی میخوره. رم داخلی کم. نداشتن بلوتوس. من باشم نمیگیرم با این اوصاف. تازه نان فون بودن و نان کم هم هست.
حق آب و گل داره
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون سعید جان
من مشکلاتش رو میدونم ولی قیمت حدود 239 در سایت HP هستش
آیا سعید جان این مدل تو ایران آمده ونظرت کلا در مورد Hp چیه ؟ و قیمتش چنده؟
البته گرچند HTC وٍِDELLو... ابر پاکت پیسی هستند و من از اونا بیشتر خوشم میاد ولی مانی هم تاثر زیادی میزاره
مدلی یا برندی که با قیمت 300 یا بالاتر پیشنهاد کن
ضمنا آیا نان پون هست مدل فوق (سیم کارت نمی خره)
راهی هست که تشخیص بدیم فون ادیتشن هست یا نان فون ادتشن (بغیر از عکس )
ممنونم
موفق باشید
آخرین ویرایش توسط MOHGOLD در تاریخ 03-05-07 انجام شده است
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
حق آب و گل داره
اچ پي مارك بعدي نيست اما پيش htc جوجس. يو برند خيلي تعصب ندارم و نداشته باش. اين مدل رو من الان ندين اما ممكنه بتوني پيدا كني از رمضاني و پارت اسيا. نان فون هست.راه تشخيص هم ديدن مشخصات در سايتهايي مثل www.gsmarena.com و pdadb.netبرو و ببيني gsm ساپورته يا نه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MOHGOLD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد پيشنهاد هم حداكثر بودجه. كارهايي كه ميخاي بكني. فون بودن و.. را بنويس.
MOHGOLD (14-05-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks