سلامی دوباره به دوستان گلم
بچه ها تصمیم گرفتم بالاخره از بین یکی از گوشی های زیر یکی رو بخرم
انتظاراتمم قبلا گفتم : 1-هنگ نکنه 2-کیفیت دوربینش عالی باشه 3-بازی های hd رو روون اجرا کنه(مثل آسفالت و .. ) 4-......
گوشی های مورد نظرم :LG G2 32GB - LG G3 32GB - GALAXY S5 G900F -Z2 -ONE E8
لطفا دوستان منو از سردرگمی نجات بدین از همشون خوشم میاد طرفدار برند خاصی نیستم
با دلیل بگین کدومو بخرم لطفا
ممنون






پاسخ با نقل قول
Bookmarks