لطفا این بخش موبایل رو از فروم حذف کنید وقتی مدیرش خوابه یا بهتر بگم وقتی مدیر نداره
لطفا این بخش موبایل رو از فروم حذف کنید وقتی مدیرش خوابه یا بهتر بگم وقتی مدیر نداره
آخرین ویرایش توسط ramin1000 در تاریخ 10-05-17 انجام شده است
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این تشخیص شماست ؟ راهنمای خرید سایت را مطالعه کنید جواب میگیرید . نقاط ضعف و قوت گوشی های مطرح را نوشته . اینطور پست ها را بار دیگر ببینم . به شدت برخورد میکنم . اتفاقا این قسمت مدیر داره خوبش هم داره . ولی ممکنه مشکلی داشته باشه .
Nima061 (10-05-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks