پسر عجب خبری توپی شنیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط R@R#M@N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس با اینحساب قیمت P1 خیلی افت میکنه درست میگم ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بببینم حالا کی میشه این W960 خوشگلو خرید ؟ یعنی کی قیمتش میاد روی 400 تومن ؟






پاسخ با نقل قول



Sony Ericsson Is My Life
Bookmarks