P990 دوباره گرون شده؟!!!
کاربر افتخاری انجمن
P990 دوباره گرون شده؟!!!
عضو VIP شهر سختافزار
بهنام جان قیمتهای سیتادل خیلی گرونتر از گارانتیهای متفرقه هست:83:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
سعید جان ممنون:23:
کاربر افتخاری انجمن
آهان...!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX
بقیه گارانتی ها چندن؟:26:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks