من بشخصه روی G4 نظر خوبی دارم.
من بشخصه روی G4 نظر خوبی دارم.
کاربر شهرسختافزار
دوستان جی 4 دوسیم کارت شارژ وایرلس با فلیپ کاور داره یانه؟! چون تو سایتها دیدم نسخه تک سیمش دو تا پین بالا داره که جاش بالای باتری هست ولی نسخه دوسیم کارتش چون سیمکارت دوم داره دو تا پین نداره !!!
دوستان کسی میدونه راهنمایی کنه!!
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 01-02-16 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
اقا امید شما میتونید راهنمایی کنید!؟
مشخصات کامل این گوشی در لینک زیر هست :
LG G4 Dual - Full phone specifications
کاربر شهرسختافزار
تو مشخصات تک سیم هست ولی دوال سیم ننوشته شارژ وایرلسبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان چرا روشنایی جی 4 از اس 6 کمتره؟!با اپدیت میشه روشنایی جی 4 رو افزایش داد؟!
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 02-02-16 انجام شده است
اینطوری بصورت مکرر پست نزیند. اگر رعایت نکنید مجبور میشم برخورد کنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza_It93 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر
M A H R A D (03-02-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks