اگر 190 بگذاری روی بودجت میتونی LG G3 16GB بگیری . ولی بازم به نظرم همون هوای که اول مد نظر داشتی گزینه خوبیه .
Huawei Ascend P7 review: the best mid-range phone you've never heard of
اگر 190 بگذاری روی بودجت میتونی LG G3 16GB بگیری . ولی بازم به نظرم همون هوای که اول مد نظر داشتی گزینه خوبیه .
Huawei Ascend P7 review: the best mid-range phone you've never heard of
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks