بسیار عالی فقط یچیز.
این پوشه که شما میگی dloadدرست کنید.یعنی همون رام رسیمی که دانلود کردم رو تو این پوشه بریزم>>
کاربر شهرسختافزار
بسیار عالی فقط یچیز.
این پوشه که شما میگی dloadدرست کنید.یعنی همون رام رسیمی که دانلود کردم رو تو این پوشه بریزم>>
کاربر شهرسختافزار
این پست بالایی رو نمیدونم چرا اینطور شد.
موقعی که مینوشتم هیچی نبود فقط متن استارتر بود ولی بعدش که فرستادم اینجوری شد.
- - - Updated - - -
بله.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همینطوره.
javaheri69 (31-05-16)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون که خوب جواب میدین..وقتی کلید بالا و پایین و پاور میزنم میره تو محیط ریکاوری ایا درست پیش میرم>>؟؟نصبش کنم؟؟
کاربر شهرسختافزار
همزمان کلید ولوم + و – را گرفته/ کلید پاور میره به ریکاوری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط + و - .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks