راستی بعضی از آیکونها چون جز قسمت های اصلی گوشی بحساب می آیند نمیتوان
آنها را تغییر داد مثل قسمت مسیج ها ...
راستی بعضی از آیکونها چون جز قسمت های اصلی گوشی بحساب می آیند نمیتوان
آنها را تغییر داد مثل قسمت مسیج ها ...
آخرین ویرایش توسط neo_apz در تاریخ 16-10-07 انجام شده است
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Arash/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-6.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Arash/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-7.jpg[/IMG]برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانلود کنید
آخرین ویرایش توسط neo_apz در تاریخ 16-10-07 انجام شده است
X Ray (20-10-07)
این عکس قبلی است :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
X Ray (20-10-07)
این هم خیلی قشنگه :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانلود کنید
X Ray (20-10-07)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانلود کنید
X Ray (20-10-07)
شما هم یکم فعالیت کنید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانلود کنید
X Ray (20-10-07)
این هم یک سری دیگه
دانلود کنید
X Ray (20-10-07)
یک سری دیگه :
دانلود کنید
حتما بگیریدش
دانلود کنید
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط neo_apz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنونم از زحمتتون
من فایل Unzip کردم و داخل فلدر resource\app ریختم و روشن خاموش هم کردم و هیچ چیز تغییر نکرد
باید چکاری انجام بدم
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks