باشه عزیز .. فقط من الان چون تازه ویندوز عوض کردم VS.net 2008 روش نصب نیست و چون .Net FrameWork نصب نیست برنامهت اجرانمیشه ایشالا فردا نتیجه رو بهت میگم
مدیر بازنشسته
باشه عزیز .. فقط من الان چون تازه ویندوز عوض کردم VS.net 2008 روش نصب نیست و چون .Net FrameWork نصب نیست برنامهت اجرانمیشه ایشالا فردا نتیجه رو بهت میگم
___________________________________________My Resume/CV
Mobin Ranjbar
Programmer / App Developer / Software Engineer / Scrum Master / Student
My System Config Validation
___________________________________________
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks