سلام مجید جان خوبی ؟
شما رکورد 9500GT 128-bit رو دیدی . رکورد 9500GT DDR2 رو ببین برادر .. :دیدر مورد رکورد دنیا در این کلاس هسته تا 885 و حافظه تا 1058و شیدر هم 2100 اورکلاک شده
بقیه سوالات را هم امشب جواب میدم ..
ممنونم از توجه دوستان .
سلام مجید جان خوبی ؟
شما رکورد 9500GT 128-bit رو دیدی . رکورد 9500GT DDR2 رو ببین برادر .. :دیدر مورد رکورد دنیا در این کلاس هسته تا 885 و حافظه تا 1058و شیدر هم 2100 اورکلاک شده
بقیه سوالات را هم امشب جواب میدم ..
ممنونم از توجه دوستان .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
Majid OC (02-12-08)
سلام عزیز
واقعا عالیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید فقط یک سوال درمورد کولر پردازنده
میخواستم ببینم توی این فرکانس دما چند درجه بود در حالت عادی و لود
بعد 7300 من رو میشه بلایی سرش در آورد رمش تا 375 اور میشه و هسته 525 و بند اسپارکل هم هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر امیر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام بر امیر میکرون عزیز .. ( نمی دونم چرا من تو رو با نام امیر میکرون می شناسم ! )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خلاصه مخلصیم...
دمای اتاق تست خوب بود. ( در هنگام تست روی گرافیک ) بنابراین دما زیاد بالا نمی رفت و مشکل دمایی روی CPU نداشتم.
( حداکثر دما روی فرکانس 3.6 گیگاهرتز و قبل از تست گرافیک حدودا 50 بود توی لود و دمای عادی اتاق )
هر چند باز درست مطمئن نیستم. فردا یه تست Orthos می گیرم و دما رو دقیق بهت میگم.
7300 که خوراکه برادر .. پایه باشی روش کار می کنیم.
موفق باشی ..
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
Labyrinth (02-12-08)
پایه هستم سنگین چون من رو از رو برد این کارت هیچ جوره با آدم کنار نمییاد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید میخوام آدمش کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک سوالی که هست اینه این کولرها ( اونی که فنش قرمزه و شبیه اینه و قیمتش 18 هست فن خوبی هست برای رکورد زدن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید یا نه ) دما رو هم حتما بعد از تست بگو
قربانت امیر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks