درود
روش ولت مد رو هم ميگيد؟
فركانسها دفالت چقدر بودند؟
الان قدرت اين كارت به 9500 رسيده؟
کاربر شهرسختافزار
درود
روش ولت مد رو هم ميگيد؟
فركانسها دفالت چقدر بودند؟
الان قدرت اين كارت به 9500 رسيده؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوست من ..
در مورد روش ولت مود باید عرض کنم که انشاا.. در آینده برای این موضوع بحث اختصاصی ایجاد خواهیم کرد. بنابراین در این رابطه بعدا بیشتر بحث خواهیم کرد.
دیفالت : هسته 550 مگاهرتز - حافظه 350 مگاهرتز
در مورد مقایسه مستقیم این دو کارت فعلا نظری ندارم.
حسین جان ..
همانطور که اشاره کردم انشاا... بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد .
ممنون
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks