با سلام
تبريک ميگم بالاخره موفق شديد معين جان
قيمت دلاري اين مادربرد چقدر هست ؟ چقدر گرون تموم ميشه . اگه با هزينه گمرگ حساب کنيد قيمت کل تمام شده چقدر در مياد ؟دوستان فکر کنم ما ارتباطاتمون بهتر از شرکت ماتریکس با Msi باشه طبق صحبتی که با روابطمون در خارج از ایران انجام شده می تونیم مادر بورد بدون هزینه گمرک 500 هزار تومان با پول پست خریداری کنیم مبلغ گمرک به این مبلغ اضافه میشه
از کجا خريد انجام گرفت ؟ با مساله ت ح ر ي م مشکلي نداره ؟
لينکي از مشخصات کامل مادربرد لطف کنيد
موفق باشيد






پاسخ با نقل قول

Bookmarks