معین جان واقعا خسته نباشید عرض می کنم
دکمه تشکر رو زدم اما دیدم کافی نیست گفتم حد اقل یه خسته نباشید بگم شاید خستگی از تنت بیرون بره.
من در جریان کارا نبودم متعسفانه و شیراز بودم و 21 روز تقریبا بی خبر از سایت و فقط وحید عزیز (dj vahid) گفتن که شما قراره فلان تاریخ اعضام بشید.
که بعدا متوجه مشکلات شما شدم، راستش شاید الان بی فایده باشه ولی اگر اونموقه مطلع می شدم حد اقل توی دبی این قد غریب نمی شدین، دوستانی رو معرفی می کردم که بتونن راهنماییتون کنن
سر قضیه شهریار برای خمیر سیلیکن هم باز بعدا متوجه شدم، انشاالله که مشکل پسشنیاد ولی اگر پیش اومد بتونم به موقه به درد بخور باشم.
برای شما و تمام هم تیمیا و بخصوص شهریار عزیز که این قد زحمت می کشن ارزوی موفقیت می کنم.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks