درود دوستان گلم
من تازه این خبر رو دیدم . و واقعا خوشحال شدم و از صمیم قلبم براتون ارزوی موفقیت میکنم و چند تا نکته دارم که ته دلم مونده و دلم میخواد واقعا به شما دوستان بگم .
خیلی وقتها تیمهای مختلفی در خیلی از رشته ها وارد مسابقات مختلف میشن ولی مقامی نمی یارن !!!!!!!! میدونید چرا ؟ واسه اینکه میگن ما برامون شرکت کردن مهم بود برد زیاد مهم نبود . ازتون خواهش میکنم کسی رو کله گنده ندونید و واقعا با تمام وجودتون برای رکورد و حفظ ابروی ایرانی برید جلو . باور کنید که میتونید و اینرو باور داشته باشید . در ایران با در آمد متوسط 500 دلار واقعا دوستان اینقدر هزینه میکنن و بدون کوچیکترین ساپورتی کلی کار انجام میدن چون این خاصیت ایرانی هاست . پس تا اینجا که بدون امکانات درست و حسابی به این مرحله رسیدید این رو حفظ کنید و به مرحله بعدی برید و در مرحله بعد خودتون رو دست کم نگیرید چون واقعا رقیبانتون از شما قویتر نیستن .
با ارزوی موفقیت همه کسانیکه میخوان موفق بشن .
بدرود






پاسخ با نقل قول
Bookmarks