دوستانی که i7 دارند دیگه بیکار ننشیند دیگه.
نمی خوام نام ببرم، الان بعد از دو سه روز از مرحله دوم می گذره بجز وحید عزیز کسی ثبت رکرد نکرده هاااااااااا
(معین جان که تکلیفشون معلومه)
دوستان دیگه اگه تا فردا که میام رو نت ببینم تست نگرفتن حتا برای دست گرمی، برای انها اختاریه از طرف باشگاه اورکلاکر های جوان دریافت خواهند کرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تازه جدا از ائن نام های اون ها هم در معرض عموم قرار خواهد گرفتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks