کاربر شهرسختافزار
سلام
من از DVR مایکروسافت واسه ضبط گیم پلی تو PC استفاده میکنم
قبلأ وقتی بازي Full screen بود و تو بازی میرفتم با زدن Win+G یا X گیم پد ایکس باکس گیم بار باز میشد ولی الان وقتی Full screen هستش بازی گیم بار نمیاد کسی میدونه چیکار باید کنم؟
Last edited by sound.sense; 15-03-17 at 19:20.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks