اقا شهریار من دوباره وارد شدم و جواب های تشریحی را تو قسمت نظرات ارسال کردم ولی توی تست ها ,تست ها نیومد و فقط نمودار جواب ها اومد برام.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی تست ها برام ثبت شده ؟؟؟










Bookmarks