شبکهی موبایل گوگل هیچ هزینهی بینالمللی نخواهد داشت
گوگل در حال کار روی شبکهی موبایل خود است و گزارشهای جدید ادعا میکنند که این شبکه هزینهی جابجایی بینالمللی نخواهد داشت. بر اساس گزارش تلگراف گوگل به منظور برقراری سرویس بیسیم کاربرانش در حال مسافرت در حال صحبت با اپراتورهای بیسیم بینالمللی مانند شرکت Three در انگلستان است.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








Bookmarks