*MoJtAbA* (16-02-14), AMD>INTEL (16-02-14), M3RS4D 50062 (13-12-14), nima_hl (15-02-14), Shahryar (15-02-14)
در ادامه طرح “اندر حکایت گارانتی در ایران” و در فازی جدید با هدف دفاع از حقوق مشتریان قصد داریم هر هفته یک مورد از نارضایتی یکی از کاربران که نظر خود را در “دیتابیس تجربیات مردم از گارانتی قطعات دیجیتال در ایران” ثبت نموده است با شما به اشتراک بگذاریم. شما اعضای محترم نیز ضمن ثبت تجربیات خود در دیتابیس میتوانید از طریق همین تاپیک هر هفته با یکی از این موارد آشنا شوید و در صورتی که شرکت مورد نظر پاسخی برای ما ارسال کند یا حرکتی در جهت جلب رضایت مشتری خود بردارد میتوانید از آن آگاهی پیدا کنید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای هفته اول تجربه احسان از شیراز را در سایت قرار دادیم که چندی پیش قدام به خرید مادربرد MSI با گارانتی شرکت ماتریکس کرده بود اما ...
برای خواندن کامل تجربه این کاربر محترم بر روی لینک زیر کلیک کنید:
صدای مردم: تجربه های عجیب گارانتی در ایران و پاسخ گارانتی (هفته اول،ماتریکس)
*MoJtAbA* (16-02-14), AMD>INTEL (16-02-14), M3RS4D 50062 (13-12-14), nima_hl (15-02-14), Shahryar (15-02-14)
|
در ادامه این طرح و در هفته نهم تجربه امید از گارانتی گرین را با شما به اشتراک گذاشتیم که چندی پیش اقدام به خرید لپتاپ hp 4530 کرده بود اما ...
برای خواندن کامل تجربه این کاربر محترم بر روی لینک زیر کلیک کنید:
صدای مردم: تجربه های عجیب گارانتی در ایران و پاسخ گارانتی (هفته نهم،گرین)
*MoJtAbA* (25-04-14), AMD>INTEL (25-04-14), M A H R A D (25-04-14), M3RS4D 50062 (13-12-14)
شرکت سیاره سبر به موردی که چندی پیش ثبت شده بود (پست بالا) پاسخ داده است.
برای خواندن جوابیه به لینک زیر مراجعه کنید:
صدای مردم: تجربه های عجیب گارانتی در ایران و پاسخ گارانتی (هفته نهم،گرین) – آپدیت شد
*MoJtAbA* (10-05-14), AMD>INTEL (10-05-14), M3RS4D 50062 (13-12-14), nima_hl (10-05-14), Shahryar (10-05-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks