عالی بود . آرزوی موفقیت دوستان رو دارم .
عالی بود . آرزوی موفقیت دوستان رو دارم .
D J V A H I D (11-01-10), ViViD (11-01-10)
HWBOT SSA Member
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ان شا الله اگر سیستم جدید رسید یه تستایی بزنم تا از خجالتتون در بیامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
متاسفانه به علت فاصله ی زیاد تا کانادا و مسائل گمرکی و عرفانی(تحریم) ممکنه 1 ماهم طول بکشه.(دادم محمد علی جان برام تهیه کنه)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
سلام .
متاسفانه دیگه آخر هفته ها فقط خالی هستم که اگه وقت کنم یه تستی میزنم . امروز بعد از مد کردن 8800GTS 320MB یه سری تست زدم که تونستم 83 پوینت به امتیازهای تیمی اضافه کنم .
منتظریم دوستان !پی نوشت : دوستان هر گونه گزارش فعالیتتون را اینجا بنویسید !
با تشکر - نیما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
26 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 26 میهمان)
Bookmarks