عکس ها فوق العاده بود. لذت بردیم .. :دی
پی نوشت : من یه چند تا کارت مود شده دارم که امتیاز خوبی می گیره , اگر شما تمایل داشته باشید در کنار CPU شما فکر کنم بشه رکورد زد .
عکس ها فوق العاده بود. لذت بردیم .. :دی
پی نوشت : من یه چند تا کارت مود شده دارم که امتیاز خوبی می گیره , اگر شما تمایل داشته باشید در کنار CPU شما فکر کنم بشه رکورد زد .
آخرین ویرایش توسط Xtreme در تاریخ 21-10-09 انجام شده است
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
عضو VIP شهرسختافزار
مرسی پیام عزیز نظر لطفتونه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد مودینگ و غیره هم حتما مزاحم میشم . پیشنهادتون رو هم با کمال میل قبول میکنم .
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
عضو VIP شهرسختافزار
با سلام خدمت تمامی دوستان ، لازم دونستم نحوه عضویت و انتخاب تیم در سایت HWBOT رو برای راحتی دوستان توضیح بدم .
برای ساختن یک یوزر در سایت HWBOT ابتدا به این لینک بروید : http://hwbot.org/register.do
سپس در صفحه ای که باز میشه گزینه اول انتخاب تیم هست (Choose team) که از اون منو ShahrSakhtafzar Iran رو انتخاب میکنید .
گزینه دوم نام کاربری شما در HWBOT هست (Login) که نام کاربری خودتون رو وارد میکنید .
گزینه سوم و چهارم پسورد و تکرار پسورد هستن ، که پسورد مورد نظر خودتون رو وارد میکنید .
گزینه پنجم (Email) هست که ایمیل خودتون رو وارد میکنید .
گزینه ششم (Nationality) یا همون ملیت هست که ایران رو انتخاب میکنید .
در پایین یک گزینه هست به اسم (I do not wish to participate in the hwbot rankings) که اگر تیک اون رو بزنید دیگه رکورد های شما جزو رنکینگ HWBOT قرار نمیگیره . (نباید تیک این مورد رو بزنید)
گزینه بعدی (Are you human? (answer: 'yes) سوالی هست که HWBOT برای امنیت در برابر ربات ها میپرسد .
آخرین گزینه (Terms and conditions) هست که شما با تیک دار کردن این فیلد قوانین سایت HWBOT رو قبول میکنید .
و در آخر بر روی Create My Login کلیک میکنید تا یوزر شما ساخته بشه .
---------------------------------------------
طریقه تغییر تیم در HWBOT :
از منوی کاربری (Identification) روی Options رفته و در منویی که باز میشود روی Account کلیک کرده و در صفحه باز شده در قسمت (team settings) و Primary team تیم خودتون رو به ShahrSakhtafzar Iran تغییر بدید .
با آرزوی موفقیت برای شما - نیما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو هر کاری همه جورش هستن !!!
یه عده فقط نظر میدن , یه عده شروع نکرده قسم میخورن که بهترینن ، بابا اعتماد به نفس !!!
یه عده هم هستن . . .ولی بودن و نبودنشون فرقی نمیکنه ...فقط یه سری یه جنبشو شکل میدن ...
با هر قدم جهت آینده کل جنبشو برا همه مشخص میکنن ... اونان که تاریخو با دستاشون مینویسن ...
28 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 28 میهمان)
Bookmarks