شهریار جان این پردازنده BE نیست اونی که ثبت شده BE هستش
اورکلاک این خیلی سخت تره
شهریار جان این پردازنده BE نیست اونی که ثبت شده BE هستش
اورکلاک این خیلی سخت تره
آخرین ویرایش توسط Don_Corleone در تاریخ 28-06-09 انجام شده است
AMD FANATIC
कभी हार
یک Validation CPU-Z بده تا بگم اضافه اش کنند . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Don_Corleone برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Don_Corleone (29-06-09), Olesius (28-06-09)
41 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 41 میهمان)
Bookmarks