آفرین دوست عزیز ، خیلی خوب بود . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
( نتایج اورکلاکتون را توی تاپیک OverClock CPU بگذارید ... )
कभी हार
آفرین دوست عزیز ، خیلی خوب بود . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
( نتایج اورکلاکتون را توی تاپیک OverClock CPU بگذارید ... )
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
32 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 32 میهمان)
Bookmarks