سلام :
راستي من هنوز تو پرکردن اين فرم ثبت رکورد مشکل دارم !
تو قسمت processor*
بعد از تعيين نوع CPU در قسمت بعد که با يک @ فاصله داده شده چي بايد بنويسيم ؟
من مي نويسم 3.20 / درست مي نويسم ؟
کاربر شهرسختافزار
سلام :
راستي من هنوز تو پرکردن اين فرم ثبت رکورد مشکل دارم !
تو قسمت processor*
بعد از تعيين نوع CPU در قسمت بعد که با يک @ فاصله داده شده چي بايد بنويسيم ؟
من مي نويسم 3.20 / درست مي نويسم ؟
HWBOT Crew
سلام آقا نوید عزیز...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N@VID برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ایشالا... مشکلت هم حل میشه و دوباره بر می گردی بالا... در مورد تغییر مشخصات هم حق داری نباید دست می زدی... تصحیح نباید بکنی... منم چند بار امتیاز از دست دادم... سعی کن بار اول درست پر کنی...
اگه امتیازت بر نگشت این امکان وجود داره که رکورد تورو زده باشن!! واسه مطمئن شدن یه بار دیگه تست بگیر و ثبت کن...
بعد از اینکه نوع cpu رو مشخص کردی اگه 2تا جای خالی بود جلوش اول فرکانس نرمال به صورت 3200 و بعد از @ فرکانس اور شده مثلا 4000 ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N@VID برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی اگه یه جای خالی بود بعد از @ فرکانس cpu در هنگام تست گرفتن!!
یه نکته!!
سعی کن از فیلدهایی که خود سایت ارائه می ده استفاده کنی... اگه مثلا مدل cpu رو درست زده باشی تو یه پنجره کرکره ای تو همون قسمت مشخصات cpu نشون داده می شه...
این جوری می تونی مطمئن شی همه مشخصات رو درست ثبت کردی...
موفق باشی دوست عزیز...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Olesius در تاریخ 26-11-08 انجام شده است
N@VID (27-11-08)
کاربر شهرسختافزار
سلام :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جلوش يک جاي خالي هست . اولي رو که درست وارد مي کنم ولي تو دومي شک دارم !
منظورم اين جاي خالي هست که من روش خط قرمز کشيدم :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در اون قسمت باید فرکانس CPU به مگاهرتز نوشته بشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N@VID برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
38 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 38 میهمان)
Bookmarks