سلام و خسته نباشیدتقریبا 8 ماه پیش دوتا موس لاجیتک جی 100 اس اینترنتی خرید کرده بودم که گارانتی پانا داشت چند روز پیش یکیش خراب شد ( کلیک چپ سفت شده که باید زور بیش از حد بهش وارد کرد و از 5 کلیک 2 تاش کار نمیکنه ) من از طریق فامیلمون فرستادمش گارانتی ( پانا ) ، دیروز بردنش گارانتی و آقایی که اونجا بودن بعد از تست گفتن که موس مشکلی نداره یعنی پررویی تا این حد ، کاش خودم اونجا بودم . من علاقه زیادی به محصولات لاجیتک دارم ولی بعد این دیگه قیدشو میزنم بخاطر گارانتی بدرد نخور در قسمت دیتابیس گارانتی شرکت پانا رو پیدا نکردم ، برایه همین اینجا نوشتم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks