سلام سال قبل ، یک مادربرد گیگابایت مدل p61-usb3-b3 گرفتم ، یادم نمیاد داخل کارتنش چک کردم برای کارت گرانتی ، ولی الان که کارتون اونو نگاه کردم کارت گارانتی نداره؟ آیا اماکن داره که کارت گارانتی از مبدا شرکت (آواژنگ) قرار نداده باشند؟ باید چکار کنم؟
سلام سال قبل ، یک مادربرد گیگابایت مدل p61-usb3-b3 گرفتم ، یادم نمیاد داخل کارتنش چک کردم برای کارت گرانتی ، ولی الان که کارتون اونو نگاه کردم کارت گارانتی نداره؟ آیا اماکن داره که کارت گارانتی از مبدا شرکت (آواژنگ) قرار نداده باشند؟ باید چکار کنم؟
Shahryar (20-09-13)
कभी हार
اگه محصول با گارانتی آواژنگ فروخته شده باشه ( لوگوی گارانتی آواژنگ روی جعبه محصول باشه ) ببرید گارانتی مشکلی نداره . نیازی به کارت گارانتی فکر کنم نباشه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط !hi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
!hi (20-09-13), *MoJtAbA* (24-09-13), j@v@d (29-09-13), mehrdad_ab (03-10-13), Rezasam1 (20-09-13)
متاسفانه هیچ برچسبی نداره! راه دیگه ای نیست ؟(سریال مادربرد)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (24-09-13)
कभी हार
خب آیا مادربرد واقعاً با گارانتی آواژنگ بوده ؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط !hi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا ببرید گارانتی اگه کلاً کالا گارانتی آواژنگ بوده باشه توی سیستمشون هست با سریالش .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
گارانتی اگر از شرکت های معتبر باشه جواب گویی شون خوب هست . یدونه مادربورد ایسوس بردم گارانتی سازگار نتونستن تعمیر کنن گفتن بیا تعویض کن فلان مقدار سر بده گفتم نمیتونم سر بدم گفتن بیا پولشو بهت میدیم رفتم پولشو گرفتم و مقداریم که دادن بسیار راضی کننده بود .
یدونه مودم لینکسیس هم داشتم خراب شد بردم ساخت سیستم کمتر از نیم ساعت طول کشید یدونه نوش رو با احترام تقدیممون کردن .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks