خوب من می خوام باطریم پاندورا باشه ولی بازی و ... هم بتونم اجرا کنم برای مواقعی که psp (گوش شیطون کر) brick بشه.
پس نمی شه با باطری پاندورا بازی کرد؟
خوب من می خوام باطریم پاندورا باشه ولی بازی و ... هم بتونم اجرا کنم برای مواقعی که psp (گوش شیطون کر) brick بشه.
پس نمی شه با باطری پاندورا بازی کرد؟
SSA Super V.I.P
چرا میشه اونکاری که شما میگید رو هم انجام داد . از Time Machine IPL استفاده کنید .
یعنی همون روشی که برای فعال کردن پاندورا مثلا باید یه دکمه رو بگیرید ، ولی برای رفتن به XMB فقط دستگاه رو روشن می کنید .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
pooyi_khafan (09-09-08)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورتون اینه که مثلا اگه بخواهیم از باطری پاندورا استفاده کنیم مثلا دکمه X رو نگه داریم وبعد روشن کنیم؟
خوب اگه می تونید آموزش از این روش هم بنویسید .(چطوری باید از این برنامه استفاده کرد؟)
آخرین ویرایش توسط pooyi_khafan در تاریخ 09-09-08 انجام شده است
SSA Super V.I.P
آموزشش توی فروم هست .
کد:http://pcnetwork.ir/showthread.php?t=10234
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks