کیهان جان گفتند که : "Boot دستگاهتون میره روی مموری استیک و دیگه Xmb بالا نمیاد"
SSA Super V.I.P
کیهان جان گفتند که : "Boot دستگاهتون میره روی مموری استیک و دیگه Xmb بالا نمیاد"
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
بالا نمی آد یعنی اجرا نمی شه دیگه، خوب منم می گم که XMB بالا میاد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چطوری می شه فهمید باطری پاندورا هست؟
این سوالم جواب بدید :
پ.ن. مخفف چیه؟
آخرین ویرایش توسط pooyi_khafan در تاریخ 08-09-08 انجام شده است
SSA Super V.I.P
خوب وقتی XMB بالا میاد یعنی باطری پاندورا نیست دیگه !
XMB هم اینه :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
pooyi_khafan (08-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks