شما وقتی PSP دیگه ای دم دستت نیست و ورژن کپی خور شده داری ، چرا آپدیت می کنی به ورژن Official ؟!
یه ضرب المثل هست که میگه هر که خربزه بهوره پای لرزشم میشینه ، پس یه PSP دیگه تنها راهه .
البته روش سخت افزاری هم میشه .
موفق باشید .
SSA Super V.I.P
شما وقتی PSP دیگه ای دم دستت نیست و ورژن کپی خور شده داری ، چرا آپدیت می کنی به ورژن Official ؟!
یه ضرب المثل هست که میگه هر که خربزه بهوره پای لرزشم میشینه ، پس یه PSP دیگه تنها راهه .
البته روش سخت افزاری هم میشه .
موفق باشید .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
کاربر شهرسختافزار
آقا سلام
دوست من یه psp داده به من که براش کپی خور کنم. به تموم کارای PC و اینا هم واردم. من الآن اینا رو دارم:
یه PSP Slim که مال خودمه و کپی خوره
یه PSP Slim که مال دوستمه و کرک نشده
باید دقیقاً چیکار کنم, ممنون میشم راه و برام بنویسید :)
یا حق
کاربر شهرسختافزار
اقا psp go رو هم میشه با این روش آنبریک کرد؟؟ اگه نمیشه راه حلی رو پیشنهاد میکنید که بشه آنبریک کرد؟؟
دوست گرامی آخرین پست این تاپیک مربوط به 6 سال پیش هست . اگر سوالی دارید در بخش مربوطه تاپیک بزنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hashemis76 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (02-02-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks