یعنی بدون دراختیار داشتن دستگاه کپی خورشده نمی تونیم پی اس پی مونو کپی خور کنیم؟!
کاربر شهرسختافزار
یعنی بدون دراختیار داشتن دستگاه کپی خورشده نمی تونیم پی اس پی مونو کپی خور کنیم؟!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks