دوست عزیز ، مگه من نمیگم باید از پاندورا استفاده کنید ؟!
شما پست اول همین تاپیک رو بخون ، تمام فایلها رو هم که لینک جدید گذاشتم ، منوی Recovery میخواید چی کار ؟!
SSA Super V.I.P
دوست عزیز ، مگه من نمیگم باید از پاندورا استفاده کنید ؟!
شما پست اول همین تاپیک رو بخون ، تمام فایلها رو هم که لینک جدید گذاشتم ، منوی Recovery میخواید چی کار ؟!
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
pomaBC (10-10-09)
کاربر شهرسختافزار
درود
sAsAn.K عزیز این فایلو (pan3xx) میریزم بعد که میخوام وارد برنامه شم میزنه
This game cannot be started. The data is corrupted
اصلا نمیدونم از کجا باید شروع کنم. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
sAsAn.K جان تو که وضعیت دستگاه منو میدونی کاش میشد یک آموزش جدا بگذاری مثلا از اینجا شروع کنیم تا اینجا, که هم من مشکل من حل شه هم اونایی که دستگاهشون مثل دستگاه من به ورژن 6 آپگرید شده.
آخرین ویرایش توسط pomaBC در تاریخ 10-10-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks