.همه ی لینکها رو عوض کردم ، دوستان انقدر پشت سر هم پست اسپم ندید .
SSA Super V.I.P
.همه ی لینکها رو عوض کردم ، دوستان انقدر پشت سر هم پست اسپم ندید .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
pomaBC (09-10-09)
کاربر شهرسختافزار
درود
sAsAn.K عزیز اگر یه زره به حرفهام توجه کنی ممنون میشم.
عرض کردم دستگاه من به ورژن 6 اصلی آپگرید شده منو ریکاوری نداره. لطفا راهنمایی کن.
ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks