عجب گرافیکی!!!
من با یکش اصلا حال نکردم ولی اینو با این گرافیک حتما میگیرم!
داستانش کسی میدونه دقیقا چیه؟این یارو لباس صورتیه کیه؟
عجب گرافیکی!!!
من با یکش اصلا حال نکردم ولی اینو با این گرافیک حتما میگیرم!
داستانش کسی میدونه دقیقا چیه؟این یارو لباس صورتیه کیه؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
شایعه بود می خواد با کرایسیس رقابت کنه؟البته شرکت بازی سازش هم مثل کرایسیس توی المان مستقره.با سپاس
12 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 12 میهمان)
Bookmarks