gears of war2 در مورد نسخه دوش که شرکت بازی سازی گفته بود تفاوتی عمدی نسبت به سری قبل داره و بهتر روش کار می شه .
gears of war2 در مورد نسخه دوش که شرکت بازی سازی گفته بود تفاوتی عمدی نسبت به سری قبل داره و بهتر روش کار می شه .
Quick (15-12-07)
8 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 8 میهمان)
Bookmarks