برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alborz_k برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب دوست عزیز یکی از ضعف های قبلی ps3 همون گرافیکش بود (به نظر من)که بیشتر بازیهای اون توی گرافیک پردازش خوبی نداشتن.شاید به خاطر همین سونی به طرف اینتل بره.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks