با عرض سلام و خسته نباشید من psp 3004 slim دارم و ورژنش هم 6.35 چگونه میشه کپی خورش کرد ؟ممنون میشم اگر هر چه سریع تر جواب بدین
کاربر شهرسختافزار
با عرض سلام و خسته نباشید من psp 3004 slim دارم و ورژنش هم 6.35 چگونه میشه کپی خورش کرد ؟ممنون میشم اگر هر چه سریع تر جواب بدین
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks