با سلام لطفا راهنمايي كنيد من يك پي اس پي مدل 2004رنگ سفيداز مكه خريدم ورژن آن 4.1 مي باشد و در قسمت سيستم اطلاعات آن نوشته شده نياز به آپديد ندارد سوال 1- براي ارتقاء به 5.3 بايستي تمام مراحل نصب راانجام دهم يا فقط ارتقا به 5.3 در فريمور آن كافي است
2- آيا با يك دستگاه مشابه آن با مموري كارت دستگاه ارتقاء يافته ميتوان عمل ارتقاء دستگاه جديد را انجام داد
3- در غير اين صورت با ارتقاء دستگاه خودم از طريق برنامه 5.3 آيا مي توانم بازيهاي داخل مموري دستگاه دوستم استفاده كنم چطور ؟
با تشكر فراوان






پاسخ با نقل قول

Bookmarks